Dojazd

Znajdź odpowiednie miejsce i czas, aby zadzwonić do natury dla maratonu. Przed maratonem, powinniśmy zostawić więcej czasu dla nas, aby rozwiązać nasze własne rzeczy. Czy czujesz się dobrze w trakcie maratonu. Możemy znaleźć inne sposoby na rozwiązanie problemów. Czy jesteś pewien, że jesteś w stanie osiągnąć całą drogę bez przechodzenia do łazience, cały czas? To jest tak straszne mieć jakieś brudzi ubrania, kiedy dojechać do mety w niektórych wiadomości lub raportów zdjęć. Nie ma możliwości, żebym nie tak. Jednak nie chciałbym złamać plan ze względu na kilka minut umywalni. Czy są jakieś pomysły na rozwiązanie tego problemu. Czy muszę przegapić kilka minut? Po pierwsze, bardzo ważne jest, aby wstać wcześnie przed treningiem lub wyścigu. Musisz opuścić kiedyś za to własne rzeczy. To musisz mieć jedzenie dwie lub trzy godziny i jedną godzinę, aby mieć przed pitnej sport długim biegu na odległość. Możesz wypić trochę wody trzydziestu czy czterdziestu pięciu minut. Trawienie i wchłanianie będzie zdobyć więcej czasu w ten sposób. Kiedy jesteś w meczu, w momencie wejścia do mety, a równie dobrze może iść do łazience,. Nie ma wyjścia uruchomiony po zakończeniu rozgrzewki sport i to jest ostatni raz, aby przejść do toalety. Można uzyskać także adaptację tego postępu w treningu przez cały czas. Twoje ciało będzie naturalnie tworzą ten rodzaj rytmu i harmonogramu przez długi time.It jest bardzo potrzebne, aby uzyskać linię wpatrując przed prowadzeniem. Dlatego długa linia z przodu toalety. Twój pot wychodzi z ciała w czasie biegu, nawet jeśli nie będą emocje przed wyścigiem. Wymagania oddawanie moczu będzie wycięte z rozładowaniem wody. Istnieją mapy wyścigu drogi oznaczone wielu porad w wielu maratonów wyprzedzeniem. Mapa informuje o lokalizacji toalet i umywalni. Podczas meczu, jaki czas należy udać się do toalety jest twój własny wybór. Tylko w ten sposób mamy żadnych zmartwień o co czas i miejsce, które jesteśmy w stanie udać się do stołka. WC obok linii startu ma zbyt wielu ludzi. Nie ma potrzeby, aby tracić czas dokonywania stołek z długim line.There są niektóre jelit i problemy żołądkowe dla niektórych miłośników biegania w meczu lub długi czas uruchomiony. Intensywność, temperatura i przebieg w biegu spowoduje nacisk ciała i pobicie. Jemy i zdenerwowany wyścigu będzie produkować uncomforted żołądka. Mój stres jest jeszcze, że rozwiązanie Twojego niewygodnej ciała choć robi ćwiczenia. I tak pogoda oddawanie moczu jest dla Ciebie problem. Jeśli masz ten problem proporcji, pójdziesz do lekarza. Pogoda jest jakiś zły wpływ. Po uzyskaniu zgody lekarza, odporność na leki biegunki pomoże rozwiązać ten problem. Jest jedna noc przed meczu należy wziąć jedną tabletkę i podjąć inną podczas następnego ranka. Pracy i czas pigułki jest twoja uwaga rzeczą. Powinieneś mieć pomysły na temat tego, co jest dla ciebie dobre. Jeśli nie ma rozwiązania dla niego, można umieścić kilka mokrej tkanki, która ma pakiet w kieszeni krótkich spodniach.