O biegu

Maraton jest ekscytujący sport i musimy wiedzieć, trochę wiedzy przed mamy trening. Powinniśmy znaleźć projekt naukowy dla naszego szkolenia maratonu, który potrzebuje nasze wysiłki, aby ją zakończyć. Powinniśmy dobre przygotowanie przed mającym maraton. Istnieją pewne problemy w marathon.The pierwsze: jest gorliwość o maratonie, więc po prostu szybko biegać, a nie działa wolno. Bo nie wiesz jak kontrolować rytm biegu, tak, że będziesz zdyszany a następnie zamknij wyścig. Drugim jest to, że nie rozciągają się tak, że nasze ciało i kości stawów nie są elastyczność. Trzeci jest to, że mają straszne resztę po uruchomieniu specjalnie. To jest dla nas często, pić na dłuższą metę nasze mięśnie i stawy są w stanie zmęczenia. Czwarty: bieżące główne punkty są błędne. Po piąte, nie ma przewodnik naukowy biegania. Jeśli mamy ślepotę i nie mają szkolenia planem, będziemy mieli obrażenia naszej kostki, kolana i biodra replacement.There wiele pytań należy zwrócić uwagę, aby w marathon.You chcą tylko maraton bez bólu dobrej myśli, że jeden yourself.I z trenuje naukowe. Powinniśmy zrobić maraton w każdy projekt tydzień lub co usta i jest proporcja między ilością biegania i szybkość. Drugi: Ciepłe sport pomoże masz dobry odcinek naszych stawów. Czwarty jest to, że musimy nie tylko miejsce do uruchomienia, ale co najmniej jeden raz do jazdy na drodze. Nie jest specjalnie pod górę iz góry szkolenia drogi startowej. Czwarty: Jest dwa razy Treningi mocy rozdzielczej każdego tygodnia. Słońce jako kucać sztangi, push up i usiąść i leży wcisnąć i innych szkoleń. Piąta działa rytm jest bardzo ważne i nie są ani zbyt szybko ani zbyt małej prędkości wszystkie nagle. Szósty jest dla Ciebie nie tylko palić, ale również pić wino. Siódme: najlepsza reszta jest bardzo istotne dla us.Have niektóre inspirationsUnder kierunkiem i opieką pana i pathfinder, mamy szkolenia dla maratonu wyścigu jeden month.The odbiera dobry efekt. Pierwszy: Powinniśmy zrobić program szkolenia, a następnie zakończyć ją, jak to możliwe, jak to możliwe. Nie jest to dobry bilans systemem ilości i prędkości, które nie martwić. Drugi: Mamy dwa razy każdego tygodnia trenuje, aby utrwalić i wzmocnić mięśnie nóg, mięśni brzucha, trzonków i kończyny górnej mocy. Czwarte: Nie ma na nie mniej niż jeden raz z jazdy na drodze lub podjazdy i zjazdy. Możemy mieć adaptacji do zmian klimatu w celu jesteśmy w stanie mieć szkolenia w zimnym lub gorącym okresie zimowym lub letnim. Teraz wyraźnie czuć mają siłę naszych nóg do uruchomienia. Istnieje uruchomić więcej i więcej razy, aby uruchomić dla nas. To jest tak istotne dla kostki, kolana i stawu biodrowego, aby nie dostać obrażenia. Możemy położyć solidny fundament dla maratonu w następnym coming.When jesteś w Australii, można kupić buty do biegania najlepszych Asics Buty do biegania z Australii.