Program maratonu


Jedna osoba poszukująca pracy został napiętnowany przez dobre złego problemu /: na pozytywne przodu, była coraz wezwany przez pracodawców przesłuchać kilka razy; na negatywne strony, te rozmowy nie zrobił ?? maraton t spowodować ofert. W jaki sposób te pozostają świeże przez cały maraton wywiadów? Jedna osoba poszukująca pracy został napiętnowany przez dobre złego problemu /: na pozytywne przodu, była coraz wezwany przez pracodawców przesłuchać kilka razy; na negatywne strony, te rozmowy nie zrobił ?? maraton t spowodować ofert. W jaki sposób te pozostają świeże przez cały maraton wywiadów? Istnieje kilka kwestii tutaj. Przede wszystkim gratulacje dla osób poszukujących pracy na dotarcie do kolejnych etapów procesu. Oznacza to, że rynek uznaje swoją wartość, i musi być, że skutecznie komunikować. ?? Ponownie nie dostanie każdą ofertę, gdzie ?? re finalista ponieważ rzeczy dzieją się poza kontrolą ?? budżet znika, ktoś zajmuje otwarcie wewnętrznych zmian pracy na miejscu. To dlaczego ?? s dobrze mieć wiele firm w grze. Jednakże, trzeba będzie znaleźć strategię dla uzyskania przez wiele rund wywiadu, ponieważ wiele firm, szczególnie w dół na rynku, są poddawane dodatkowej wybredną z ich decyzji. Istnieje kilka typów wywiadów, każdy z własnym wyjątkowy protokołu i wyzwań. Oto kilka wskazówek dla popularnych typów wywiadów: Rozmowa telefoniczna. Większość pierwszych rund lub prescreens są przez pierwsze rundy w telefonie. Wybierz spokojne miejsce do rozmowy. Wstań, aby uniknąć zbyt nieformalny i potoczny z Twoim języku. Mają wody, CV i co tam jeszcze trzeba już przez telefon wcześniejszego wywiadu. Ty nie ?? chcę szumy tła, jak grzebać wokół rzeczy. Pierwsza runda wywiad. Pierwsza runda Wywiad obejmuje zakres tematów, głównie do czynienia z doświadczenia, motywacji i wiedzy tej konkretnej firmy / pozycji. Praktyka odpowiedzi na częste pytania do wywiadu (głośno!) Na temat tych zagadnień. Powiadom fascynującą historię o tym, kim jesteś. Być w stanie mówić o wszystkim, wymienionych w CV. Wiedzieć, podstawowe informacje o firmie i stanowisku i mieć listę inteligentnych pytań zadawać. Kolejne wywiady. Wywiady te są przeznaczone na pokrycie co pierwszy wywiad nie. ?? Ci będziesz musiał więcej głębi do swoich odpowiedzi z góry i dodatkowych inteligentnych pytań o firmie / pozycji. W tym momencie firma wie również, co słabości pojawiły się od poprzednich wywiadów, więc być przygotowany do rozwiązania tych problemów. Sprzedam wywiad. Czasami rozmowa jest zaprojektowany, aby uzyskać kandydata zainteresowany w pracy. Być może firma chce ocenić reakcję kandydata ?? s przed rozszerzeniem oferty. Don ?? t stracić strażnika podczas sprzedazy wywiadów. Jeśli nie ?? t mają ofertę w ręku, don ?? t nadchodzi zakładamy jeden. Zachowywać się w sposób profesjonalny. Bądź miły dla wszystkich. Skorzystaj z tych wywiadów na badania, i zwracać uwagę na to, co firma mówi. Informacje te będą przydatne dla negocjacji ofertowych. Mam nadzieję, że zostały biorąc staranne notatki po każdej rozmowie, mając dane wnikliwie o co został poproszony, co zrobiłeś dobrze i gdzie myślisz, że trzeba poprawić. Firmy będą zawsze daje dobre opinie, ponieważ oni nie ?? t chcą kwestie odpowiedzialności związanych z odrzucenia kandydatów. Więc trzeba będzie polegać na własnych obserwacjach, aby dowiedzieć się, gdzie po procesie wywiadzie spadną.