Regulamin

Chcąc pokryć niesamowite 26,2 mil? Potem trzeba trochę maraton działa tips.Running maraton jest dość wyczyn, ale głównym zadaniem jest w szkoleniach i preparation.Marathon biegu jest często porównywany do posiadanie dziecka. Sam dostawy to, co wielu ludzi o tym mówić, ale dziewięć miesięcy przed tym liczyć tak samo, a może nawet bardziej! Wszelkie biegacz, nowe lub doświadczonych mogą korzystać kilka porad treningowych do maratonu Upewnij się, że droga do Wielkiego Wyścigu jest najbardziej skuteczne i efektywne możliwe. Chcąc pokryć niesamowite 26,2 mil? Potem trzeba trochę maraton tips.Running maraton jest dość wyczyn, ale głównym zadaniem jest szkolenie i preparation.Marathon prowadzenie jest często porównywany do posiadania dziecka. Sam dostawy to, co wielu ludzi o tym mówić, ale dziewięć miesięcy przed tym liczyć tak samo, a może nawet bardziej! Każdy biegacz, nowe lub doświadczonych mogą korzystać kilka porad szkoleniowych maraton, aby upewnić się, że droga do Wielkiego Wyścigu jest najbardziej skuteczne i efektywne teoria possible.The za tym myśleniu jest, że czy uruchomić lub chodzić na mile jesteś jeszcze o tej samej wadze w ciągu tej samej odległości, co powoduje w organizmie przy użyciu tego samego energy.Therefore należy nagrać ten sam numer kalorii, czy używasz spaceru lub jazdy, aby schudnąć, prawda. Źle! Podczas spaceru, twój środek ciężkości pozostaje na dość stałej wysokości nad ziemią. Innymi słowy spaceru wzdłuż dość gładko z małymi górę lub w dół movement.When uruchomiony, twój środek ciężkości różni się znacznie więcej. Musisz podnieść wagę i wcisnąć się wyłączyć z ziemi, a kiedy lądujesz jako organizm obniża zgiąć Twoje kolana, aby wchłonąć ludzie shock.Many spalanie oni wierzą bardziej niż są w rzeczywistości, ponieważ nieświadomie zastosowanie wartości brutto bez startu, co by spalił nawet bez książek running.Most, stron internetowych i online kalkulatory używać tylko dane dla szybkości spalania brutto bez żadnego wyjaśnienia co zachęca także do przeceniania ilość spalonych kalorii running.Therefore użyciu równania podane powyżej w celu oszacowania Twoja ogólna szybkość spalania netto lub oszacować, ile dodatkowego można nagrać przez przez dłuższy distances.However działa, nie dajcie się wciągnąć w "Więcej mil są lepsze" sposób myślenia, który wiele osób. To jest daleko od rzeczywistości! Istnieją różne teorie na temat, kiedy te wszystkie rodzaje prowadzenia szkoleń. Jedna szkoła myślenia jest w zasadzie zrobić łatwy uruchomiony na łatwe dni, a na twardym dni na przemian inne rodzaje działa. Tak, że można przejść przez cykl minimum 8 dni (więcej jest możliwe również), w których nie masz cztery dni i cztery proste twarde dzień. Twarde dni będzie zawierający biegać tempo, interwały, powtórzeń i długie biegaczy run.Many uruchomić zestaw kurs, a następnie spróbować pokonać swój czas za każdym razem. To wydaje się ważne podejście. Po pierwsze, to zazwyczaj znaleźć się poprawy trochę jak przyzwyczaisz się do odległości i czasie. Nieuchronnie, choć w pewnym momencie będzie hit plateau. Może to być frustrujące, jak jesteś próbuje dowiedzieć się, dlaczego nie działa już się poprawia. Powodem jest to, że nie tylko pracuje na prędkości, ale zostały zaniedbując zbudować biegu base.Only kiedy masz silną bazę będzie można uruchomić szybko przez długi czas. Jeśli nie masz tego silną bazę, a następnie prędkość jest zbudowany na warstwie piasków. Nie będzie w stanie utrzymać it.So, jak można zbudować bazę? Mile Roll, rolki, rolki mil mil. Po prostu zwiększyć swój przebieg, wykonując wiele łatwej biegania