Wyniki

Powinniśmy uczyć się od czegoś, od maratonu i znaleźć odpowiedni sposób, aby mieć szkolenia. Powinniśmy znaleźć projekt naukowy dla naszego szkolenia maratonu, który potrzebuje nasze wysiłki, aby ją zakończyć. Możemy położyć solidny fundament dla przyszłego maratonu. Istnieją pewne problemy w marathon.The najpierw tylko wiedzieć, jak szybko, nie działają powoli, bo jesteś niespokojny o maratonie. Bo nie wiesz jak kontrolować rytm biegu, tak, że będziesz zdyszany a następnie zamknij wyścig. Drugim jest to, że nie rozciągają się tak, że nasze ciało i kości stawów nie są elastyczność. Trzeci jest to, że mają straszne resztę po uruchomieniu specjalnie. To jest dla nas często, pić na dłuższą metę nasze mięśnie i stawy są w stanie zmęczenia. Czwarty: bieżące główne punkty są błędne. Po piąte, nie ma przewodnik naukowy biegania. Jeśli mamy ślepotę i nie mają szkolenia planem, będziemy mieli obrażenia naszej kostki, kolana i biodra replacement.We powinny zwrócić większą uwagę na problemy w marathon.You tylko chcesz dobry maraton bez bólu yourself.In, moim zdaniem, jeden z punktów jest nasze szkolenia naukowe i ćwiczenia. Istnieje planu Marathon być wykonane co tydzień lub co ustach, które działa ilość jest proporcjonalna do szybkości. Drugim jest to, że ciepłe sport przed meczem w celu otwieramy nasze stawy. Czwarty: Pole działa w niezbędne dla biegaczy, ale działać na drogach jednym czasie każdego tygodnia przynajmniej jest również samo ważne. Szczególnie szkolenia pas startowy z pod górę iz góry jest nasza potrzeba. Czwarty jest dwa razy treningu tygodniowo zasilania instrumentu. Słońce jako kucać sztangi, push up i usiąść i leży wcisnąć i innych szkoleń. Piąta działa rytm jest bardzo ważne i nie są ani zbyt szybko ani zbyt małej prędkości wszystkie nagle. Szósty jest to, że nie wolno palić ani pić. Siódme: najlepsza reszta jest bardzo istotne dla us.There kilka gneisses.There jest około miesiąca szkoleń naukowych pod kierunkiem i opieką dowódcy i pathfinder.The maratonie wyścigu otrzymuje dobry efekt. Pierwszy: Powinniśmy zrobić program szkolenia, a następnie zakończyć ją, jak to możliwe, jak to możliwe. Mają rozsądny podział jakość i szybkość biegu i nie być chętni na ten temat. Drugi: Mamy dwa razy każdego tygodnia trenuje, aby utrwalić i wzmocnić mięśnie nóg, mięśni brzucha, trzonków i kończyny górnej mocy. Czwarte: Nie ma na nie mniej niż jeden raz z jazdy na drodze lub podjazdy i zjazdy. Jest dobra regulacja klimatu i należy zrobić szkolenie w najzimniejszych lub najgorętszych porach roku lub dni. Obecnie jest to oczywiście na nasze nogi, aby mieć więcej wzmocnienie do biegania. Istnieje uruchomić więcej i więcej razy, aby uruchomić dla nas. Najważniejsze jest, aby uniknąć zranienia od kostki, kolana i stawu biodrowego. Trzeba postawić na solidny fundament dla przyszłego maratonu.