Nasi wolontariusze pomagają podwójnie!!!

Maraton jest ekscytujący sport i musimy wiedzieć, trochę wiedzy przed mamy trening. To jest złe dla nas mieć bezcelowe program maratonu podczas powinniśmy wiedzieć, czego potrzebujemy naprawdę. Możemy położyć solidny fundament dla przyszłego maratonu. Łatwo jest być problemy marathon.The pierwsze: jest gorliwość o maratonie, więc po prostu szybko biegać, a nie działa wolno. Tak długo, jak nie masz nic do roboty o rytm biegu, które mogłyby rzucić maraton z tchu. Drugim jest to, że nie rozciągają się tak, że nasze ciało i kości stawów nie są elastyczność. Trzeci, nie masz dobrego wypoczynku, zwłaszcza po zakończeniu uruchomiony. To jest dla nas często, pić na dłuższą metę nasze mięśnie i stawy są w stanie zmęczenia. Czwarty jest to, że podstawowe elementy biegu nie mają racji. Po piąte, nie ma przewodnik naukowy biegania. Jeśli mamy ślepotę i nie mają szkolenia planem, będziemy mieli obrażenia naszej kostki, kolana i biodra replacement.We powinny zwrócić większą uwagę na problemy w marathon.You chcą tylko dobre boli yourself.I maraton bez jednej z myślą, że jest szkoleń naukowych. Powinniśmy zrobić maraton w każdy projekt tydzień lub co usta i jest proporcja między ilością biegania i szybkość. Drugi: Ciepłe sport pomoże masz dobry odcinek naszych stawów. Czwarty: Pole działa w niezbędne dla biegaczy, ale działać na drogach jednym czasie każdego tygodnia przynajmniej jest również samo ważne. Nie jest specjalnie pod górę iz góry szkolenia drogi startowej. Czwarty: Jest dwa razy Treningi mocy rozdzielczej każdego tygodnia. Słońce jako kucać sztangi, push up i usiąść i leży wcisnąć i innych szkoleń. Piąta działa rytm jest bardzo ważne i nie są ani zbyt szybko ani zbyt małej prędkości wszystkie nagle. Szósty jest to, że nie wolno palić ani pić. Siódme: najlepsza reszta jest bardzo istotne dla us.Under kierunkiem i opieką pana i pathfinder, mamy szkolenia dla jednej month.There jest ładne i najlepszy wynik w maratonie czekać na nas. Pierwszym z nich jest, że maraton powinien mieć ładny projekt, a my postaramy się jak najlepiej go zakończyć. Mają rozsądny podział jakość i szybkość biegu i nie być chętni na ten temat. Drugi: Mamy dwa razy każdego tygodnia trenuje, aby utrwalić i wzmocnić mięśnie nóg, mięśni brzucha, trzonków i kończyny górnej mocy. Czwarte: Nie ma na nie mniej niż jeden raz z jazdy na drodze lub podjazdy i zjazdy. Możemy mieć adaptacji do zmian klimatu w celu jesteśmy w stanie mieć szkolenia w zimnym lub gorącym okresie zimowym lub letnim. Obecnie jest to oczywiście na nasze nogi, aby mieć więcej wzmocnienie do biegania. Będziemy mieć poczucie działa coraz więcej myśli, aby uruchomić. To jest tak istotne dla kostki, kolana i stawu biodrowego, aby nie dostać obrażenia. Trzeba postawić na solidny fundament dla przyszłego maratonu.