Pakiet ultra

Oznacza to, że można zdobyć więcej energii do biegania, kiedy organizm spala węglowodany, niż zrobić, gdy twoje ciało spala tłuszcz lub białko. Ponieważ tlen jest często czynnikiem ograniczającym w przedłużonym czasie trwania wydarzenia, twoje ciało będzie łatwiej korzystać z tego źródła energii, który wymaga najmniejszej ilości na kilokaloriach wyprodukowanej energii. (Energii mierzy się w kcal) Twój organizm energii poprzez przekształcenie węglowodanów w glukozę. Kiedy ćwiczysz na średnim wysiłku, węglowodany dostarczają od 40 do 50 procent potrzeb energetycznych. Jak zacząć biegać szybciej, węglowodany dają większy procent swoich dostaw energii. To jest trudne dla organizmu do rozkładania białka i tłuszczu w glukozę do dostarczania energii. W związku z tym organizm spala węglowodany pierwszy. Ciężej pracujesz, tym trudniejsze staje się dla organizmu poświęcić energię za rozkład białka i tłuszczu. Energia ta może być używana do pchania się do przodu w wyścigu. Najlepszym źródłem węglowodanów dla treningu maratońskiego Węglowodanów potrzeby są powszechnie na podstawie masy ciała i poziom aktywności w biegacza. Biegacze zaangażowane w umiarkowanej długości, o niskiej intensywności ćwiczenia potrzebują 5-7 g węglowodanów na kilogram masy ciała. Natomiast ci, którzy długotrwałych i wysokiej intensywności zdarzeń wymagają 7-12 gramów węglowodanów na kilogram masy ciała. Wszystkie węglowodany nie są sobie równe. Najlepszym źródłem węglowodanów w diecie * Owoce, warzywa, * * ryż brązowy, * wzbogacone pieczywo pełnoziarniste, * całe ziarna zbóż, *, * płatki owsiane * rośliny strączkowe, fasola, słodkie ziemniaki i * (Uwaga: Cheetos, ciasteczka i tortilla chips nie są "najlepsze" źródła węglowodanów.) Gruby Obok makro pokarmowych wymagane przez organ w trakcie ćwiczeń jest tłuszcz. Tłuszcz nie jest wrogiem. Tłuszcz stworzony z nadmiarem Cheetos jest. (Należy pamiętać, że nadmiar jakiegokolwiek makro pokarmowego - węglowodany, białka, tłuszczu -. Zamienia się tłuszczu) Dla umiarkowanych ćwiczeń, mniej więcej połowa wszystkich wydatków energii pochodzi z metabolizmu wolnych kwasów tłuszczowych. Jeśli wyścig trwa ponad godzinę, do wykorzystywania przez organizm głównie tłuszcze na energię. Czy tłuszcz jest wykorzystywany jako paliwo w zależności od długości imprezy i stanu biegacza. Sportowcy w dobrym stanie spędzić tłuszcz na energię szybciej niż sportowców w mniejszym stanie. (Jest to jeden z mechanizmów adaptacyjnych na dłuższą metę w treningu maratońskiego.)