Wspierają nas, sponsorzy

Chcąc pokryć niesamowite 26,2 mil? Potem trzeba trochę maraton tips.Running maraton jest dość wyczyn, ale głównym zadaniem jest szkolenie i preparation.Make upewnić przygotować się optymalnie do turnieju głównego, wykonując poniższe wskazówki ... Chcąc uruchomione na pokrycie niesamowite 26,2 mil? Potem trzeba trochę maraton tips.Running maraton jest dość wyczyn, ale głównym zadaniem jest w treningu i przygotowań. Maraton jest często porównywany do posiadania dziecka. Sam dostawy to, co wielu ludzi o tym mówić, ale dziewięć miesięcy przed tym liczyć tak samo, a może nawet bardziej! Każdy biegacz, nowe lub doświadczonych mogą korzystać kilka porad szkoleniowych maraton, aby upewnić się, że droga do Wielkiego Wyścigu jest najbardziej skuteczne i efektywne possible.Marathon Bieg Porada 1: Przebieg Ahead Of SpeedTraining do maratonu oznacza dużo pracuje. Ale zanim się szybko, trzeba być w stanie zbudować, że wszystkie ważne podstawy. Więc nawet nie próbuj speedwork chyba duże doświadczenie. Jako nowy zawodnik to są znacznie lepiej koncentrując się na łatwym prowadzeniem. To powinno być podstawą treningu. Najpierw trzeba być w stanie pokonać dystans. Tylko wtedy jesteś gotowy do większych i lepszych rzeczy (czyli prędkości). Więc upewnij się, że masz przebieg w zanim zrobisz coś else.Marathon Running Tip # 2: Długi RunsOne kluczowym składnikiem swojej maraton przygotowań jest na dłuższą metę. Ogólna zasada jest taka, że ​​można zrobić około pięć lub sześć biegów dwudziestu mil treningu. Ma to kluczowe znaczenie w nauczaniu swojego ciała w celu poprawy procesów spalania paliwa i wydłużyć czas można uruchomić na prostych węglowodanów. Gdy zabraknie węglowodanów, organizm potrzebuje, aby przejść do spalania tłuszczu, który jest o wiele trudniejsze. To jest moment, poczujesz, że są uruchomione na puste lub, jak mówią, "Człowiek z młotem" przychodzi do visit.Now, nowe metody szkoleniowe wskazują, że na dłuższą metę nie jest tak ważne, jak tradycyjnie. I to jest prawda, jeśli byś tylko 40 mil na tydzień, a więc dłuższą metę byłoby 50% swojego przebiegu tygodniowego, a następnie, że staje się niezwykle dłuższą metę trudne na ciele. Kiedy jesteś na małym przebiegu tygodniowym można bowiem lepiej nie robić długie biegi po 20 mil, ale aby były nieco krótsze, np 16 mil. Ale to oznaczałoby, że trzeba zrobić więcej w średnim biegi długie, i / lub większa intensywność długie przejazdy w celu uzupełnienia this.Marathon Running Porada 3: Bliski - wydajność maraton Długi RunsYour skorzystają ogromnie drugiego dłuższą metę , krótszy od najdłuższego biegu. Twój organizm potrzebuje do zbudowania, że ​​ekspozycja na dłuższych. Więc staram się zmieścić w tak wielu tras w ciągu 90 minut, jak sobie poradzisz i może zmieścić się w szkolenie przebiega w ciągu 90 minut będzie pomagają organizmowi paliwa spalanie zmienić jej Running processes.Marathon Porada 4:. TaperTo być optymalnie przygotowanym na dzień wyścigu należy dokonać następujących czynności zwężać. Po tym wszystkim, szkolenia maratonu będzie można bardzo zmęczony.